Kundeservice

Elsykkel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - Dame

Enter fullscreen
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Vit, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Svart, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Röd, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Svart, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Röd, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Svart, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Röd, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Svart, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Svart, Dam
  • Elcykel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Röd, Dam
Arrow Right Arrow Left
19 995,-
 Gratis frakt mulig - Klikk her
InStock
19995
NOK
Vit
Elsykkel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Hvit, Dame
94570544
99451215
Evobike SPORT-8 Mid-Drive er utstyrt med en høyeffektiv Bafang Max Drive midtmontert motor, trykksensor samt 36V 10,4Ah litiumbatteri med celler fra Samsung. Elsykler fra Evobike: 36V litiumbatteri, Samsung-celler Hydraulisk skivebremssystem Motor fra velkjente Bafang Bakgrunnsbelyst LCD-display med blant annet hastighetsmåler Motorassistent i fem nivåer Gjennomgående merkekomponenter Fri hjemlevering til din adresse To års trygghetsgaranti, gjelder også batteriet Fem års motorgaranti Unik returmulighet også etter prøvesykling hjemme Mange andre rimeligere elsykler: 24V litiumbatteri, no name-celler Enklere felgbrems Motor fra ukjent produsent Analogt panel Motorassistent i tre nivåer En rekke rimelige komponenter 6-12 måneders garanti, ingen for batteriet 6-12 måneders motorgaranti Ingen returmulighet etter åpnet emballasje Evobike SPORT-8 er en sporty elsykkel av trekking-modell, som passer perfekt som pendlersykkel. Kjørestillingen kan endres fra sportslig til en mer oppreist stilling takket være styrestammen som kan justeres både i høyden og i vinkel. En stiv aluminiumsramme og lavt plassert litiumbatteri sørger for at sykkelen føles svært stødig og fleksibel. Evobike SPORT-8 Mid-Drive er utstyrt med en midtmontert motor fra Bafang. Denne motortypen sender kraften direkte til pedalene, til forskjell fra navmotorer som er plassert i sykkelens hjul. Denne midtmotoren har såkalt trykksensor, noe som betyr at motoren føler hvor hardt du tråkker og gir motorkraft deretter. Jo hardere du tråkker, desto mer hjelper motoren til. Dette er helt klart den mest logiske måten for en sykkelmotorer å fungere på, fordi det oftest er når du tråkker hardt at du vil ha mest motorhjelp. Andre motorer bygger på at du får mer bistand jo raskere du tråkker, noe som er en ulempe hvis det i løpet av sykkelturen plutselig blir tungt å tråkke og du ikke har rukket å gire ned. I et slikt tilfelle tråkker du langsomt men hardt - og da hjelper motoren med trykksensor til med maksimal effekt, mens motorer med bevegelsessensorer i et slikt scenario trekker ned assistansen. På styret finnes et lekkert bakgrunnsbelyst LCD-display som du kan bruke for å stille inn hvor mye motoren skal hjelpe til i fem nivåer. Her vises også informasjon om batteriets status, hastighet, snitthastighet, makshastighet og distansemåler. Via LCD-displayet kan du også regulere sykkelens belysning foran og bak. Motoren assisterer opptil ca: 25 km/t i samsvar med gjeldende trafikkregler. Det finnes en knapp for "Walk assist", noe som gjør at motoren driver i 6 km/t, for å hjelpe til om du har behov for å trille sykkelen. Sykkelens litiumbatteri er montert i en holder på rammen. Dette senker sykkelens tyngdepunkt sammenlignet med batterier montert på bagasjeholderen, og gir dermed en mer fleksibel og sportslig sykkelfølelse. Det frigjør også bagasjeholderen helt til f.eks. montering av barnesete. Det går helt fint å lade batteriet montert på sykkelen, men alternativt kan det tas av for lading et annet sted. Batteriet har kvalitetsceller fra Samsung av typen 18650 NiMnCo, som sikrer lang levetid og god ytelse. Kapasiteten er 36 V 10,4Ah. Rekkevidden for sykler er alltid vanskelig å definere, da det avhenger av mange ulike faktorer, spesielt hvor mye du hjelper til med å tråkke og hvilket assistansenivå du har valgt. For å gi et noenlunde bilde, angir vi rekkevidden til ca 35-60 km per lading. Girsystemet fra Shimano Altus har åtte gir. Systemet er et såkalt utenpåliggende girsystem, som gir lav rullemotstand og et bredt girspekter. Som på alle endre utenpålignende girsystem skifter man gir mens man tråkker. Bremsesystemet består av effektive skivebremser på både for- og bakhjulet. Dette gir god bremsekraft ved alle nivåer. Sykkelen leveres 95 % ferdigmontert med begge hjulene på plass. Det eneste du behøver å gjøre selv, er å rette opp styret og skru fast pedalene. Midtmontert motor Bafang Max Drive 250W. Les motorspesifikasjon Trykksensor for PAS-systemet. Toppfart ca: 25 km/t SAMSUNG 36 V 10,4 Ah litiumbatteri, 18650 NiMnCo Rekkevidde 35-60 km Ladetid: 4-6 timer LCD-display m. hastighetsmåler, tripmåler, osv. Åtte gir, Shimano Altus Hydraulisk skivebrems foran og bak 28" hjul, aluminiumsfelger med dobbelt bunn Kevlarforsterkede dekk med refleksstripe Ramme produsert i 6061 aluminium Rammehøyde 51 cm Materiale frontgaffel: Aluminium LED-belysning foran/bak Mål (L x B): Ca: 183,6 x 40 cm Maks lastevekt: 120 kg Vekt: 24 kg TUV-testet
InStock
19995
NOK
Svart
Elsykkel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Svart, Dame
94570540
99451215
Evobike SPORT-8 Mid-Drive er utstyrt med en høyeffektiv Bafang Max Drive midtmontert motor, trykksensor samt 36V 10,4Ah litiumbatteri med celler fra Samsung. Elsykler fra Evobike: 36V litiumbatteri, Samsung-celler Hydraulisk skivebremssystem Motor fra velkjente Bafang Bakgrunnsbelyst LCD-display med blant annet hastighetsmåler Motorassistent i fem nivåer Gjennomgående merkekomponenter Fri hjemlevering til din adresse To års trygghetsgaranti, gjelder også batteriet Fem års motorgaranti Unik returmulighet også etter prøvesykling hjemme Mange andre rimeligere elsykler: 24V litiumbatteri, no name-celler Enklere felgbrems Motor fra ukjent produsent Analogt panel Motorassistent i tre nivåer En rekke rimelige komponenter 6-12 måneders garanti, ingen for batteriet 6-12 måneders motorgaranti Ingen returmulighet etter åpnet emballasje Evobike SPORT-8 er en sporty elsykkel av trekking-modell, som passer perfekt som pendlersykkel. Kjørestillingen kan endres fra sportslig til en mer oppreist stilling takket være styrestammen som kan justeres både i høyden og i vinkel. En stiv aluminiumsramme og lavt plassert litiumbatteri sørger for at sykkelen føles svært stødig og fleksibel. Evobike SPORT-8 Mid-Drive er utstyrt med en midtmontert motor fra Bafang. Denne motortypen sender kraften direkte til pedalene, til forskjell fra navmotorer som er plassert i sykkelens hjul. Denne midtmotoren har såkalt trykksensor, noe som betyr at motoren føler hvor hardt du tråkker og gir motorkraft deretter. Jo hardere du tråkker, desto mer hjelper motoren til. Dette er helt klart den mest logiske måten for en sykkelmotorer å fungere på, fordi det oftest er når du tråkker hardt at du vil ha mest motorhjelp. Andre motorer bygger på at du får mer bistand jo raskere du tråkker, noe som er en ulempe hvis det i løpet av sykkelturen plutselig blir tungt å tråkke og du ikke har rukket å gire ned. I et slikt tilfelle tråkker du langsomt men hardt - og da hjelper motoren med trykksensor til med maksimal effekt, mens motorer med bevegelsessensorer i et slikt scenario trekker ned assistansen. På styret finnes et lekkert bakgrunnsbelyst LCD-display som du kan bruke for å stille inn hvor mye motoren skal hjelpe til i fem nivåer. Her vises også informasjon om batteriets status, hastighet, snitthastighet, makshastighet og distansemåler. Via LCD-displayet kan du også regulere sykkelens belysning foran og bak. Motoren assisterer opptil ca: 25 km/t i samsvar med gjeldende trafikkregler. Det finnes en knapp for "Walk assist", noe som gjør at motoren driver i 6 km/t, for å hjelpe til om du har behov for å trille sykkelen. Sykkelens litiumbatteri er montert i en holder på rammen. Dette senker sykkelens tyngdepunkt sammenlignet med batterier montert på bagasjeholderen, og gir dermed en mer fleksibel og sportslig sykkelfølelse. Det frigjør også bagasjeholderen helt til f.eks. montering av barnesete. Det går helt fint å lade batteriet montert på sykkelen, men alternativt kan det tas av for lading et annet sted. Batteriet har kvalitetsceller fra Samsung av typen 18650 NiMnCo, som sikrer lang levetid og god ytelse. Kapasiteten er 36 V 10,4Ah. Rekkevidden for sykler er alltid vanskelig å definere, da det avhenger av mange ulike faktorer, spesielt hvor mye du hjelper til med å tråkke og hvilket assistansenivå du har valgt. For å gi et noenlunde bilde, angir vi rekkevidden til ca 35-60 km per lading. Girsystemet fra Shimano Altus har åtte gir. Systemet er et såkalt utenpåliggende girsystem, som gir lav rullemotstand og et bredt girspekter. Som på alle endre utenpålignende girsystem skifter man gir mens man tråkker. Bremsesystemet består av effektive skivebremser på både for- og bakhjulet. Dette gir god bremsekraft ved alle nivåer. Sykkelen leveres 95 % ferdigmontert med begge hjulene på plass. Det eneste du behøver å gjøre selv, er å rette opp styret og skru fast pedalene. Midtmontert motor Bafang Max Drive 250W. Les motorspesifikasjon Trykksensor for PAS-systemet. Toppfart ca: 25 km/t SAMSUNG 36 V 10,4 Ah litiumbatteri, 18650 NiMnCo Rekkevidde 35-60 km Ladetid: 4-6 timer LCD-display m. hastighetsmåler, tripmåler, osv. Åtte gir, Shimano Altus Hydraulisk skivebrems foran og bak 28" hjul, aluminiumsfelger med dobbelt bunn Kevlarforsterkede dekk med refleksstripe Ramme produsert i 6061 aluminium Rammehøyde 51 cm Materiale frontgaffel: Aluminium LED-belysning foran/bak Mål (L x B): Ca: 183,6 x 40 cm Maks lastevekt: 120 kg Vekt: 24 kg TUV-testet
InStock
19995
NOK
Röd
Elsykkel EvoBike Sport-8 Mid-Drive 250W 2021 - Rød, Dame
94570542
99451215
Evobike SPORT-8 Mid-Drive er utstyrt med en høyeffektiv Bafang Max Drive midtmontert motor, trykksensor samt 36V 10,4Ah litiumbatteri med celler fra Samsung. Elsykler fra Evobike: 36V litiumbatteri, Samsung-celler Hydraulisk skivebremssystem Motor fra velkjente Bafang Bakgrunnsbelyst LCD-display med blant annet hastighetsmåler Motorassistent i fem nivåer Gjennomgående merkekomponenter Fri hjemlevering til din adresse To års trygghetsgaranti, gjelder også batteriet Fem års motorgaranti Unik returmulighet også etter prøvesykling hjemme Mange andre rimeligere elsykler: 24V litiumbatteri, no name-celler Enklere felgbrems Motor fra ukjent produsent Analogt panel Motorassistent i tre nivåer En rekke rimelige komponenter 6-12 måneders garanti, ingen for batteriet 6-12 måneders motorgaranti Ingen returmulighet etter åpnet emballasje Evobike SPORT-8 er en sporty elsykkel av trekking-modell, som passer perfekt som pendlersykkel. Kjørestillingen kan endres fra sportslig til en mer oppreist stilling takket være styrestammen som kan justeres både i høyden og i vinkel. En stiv aluminiumsramme og lavt plassert litiumbatteri sørger for at sykkelen føles svært stødig og fleksibel. Evobike SPORT-8 Mid-Drive er utstyrt med en midtmontert motor fra Bafang. Denne motortypen sender kraften direkte til pedalene, til forskjell fra navmotorer som er plassert i sykkelens hjul. Denne midtmotoren har såkalt trykksensor, noe som betyr at motoren føler hvor hardt du tråkker og gir motorkraft deretter. Jo hardere du tråkker, desto mer hjelper motoren til. Dette er helt klart den mest logiske måten for en sykkelmotorer å fungere på, fordi det oftest er når du tråkker hardt at du vil ha mest motorhjelp. Andre motorer bygger på at du får mer bistand jo raskere du tråkker, noe som er en ulempe hvis det i løpet av sykkelturen plutselig blir tungt å tråkke og du ikke har rukket å gire ned. I et slikt tilfelle tråkker du langsomt men hardt - og da hjelper motoren med trykksensor til med maksimal effekt, mens motorer med bevegelsessensorer i et slikt scenario trekker ned assistansen. På styret finnes et lekkert bakgrunnsbelyst LCD-display som du kan bruke for å stille inn hvor mye motoren skal hjelpe til i fem nivåer. Her vises også informasjon om batteriets status, hastighet, snitthastighet, makshastighet og distansemåler. Via LCD-displayet kan du også regulere sykkelens belysning foran og bak. Motoren assisterer opptil ca: 25 km/t i samsvar med gjeldende trafikkregler. Det finnes en knapp for "Walk assist", noe som gjør at motoren driver i 6 km/t, for å hjelpe til om du har behov for å trille sykkelen. Sykkelens litiumbatteri er montert i en holder på rammen. Dette senker sykkelens tyngdepunkt sammenlignet med batterier montert på bagasjeholderen, og gir dermed en mer fleksibel og sportslig sykkelfølelse. Det frigjør også bagasjeholderen helt til f.eks. montering av barnesete. Det går helt fint å lade batteriet montert på sykkelen, men alternativt kan det tas av for lading et annet sted. Batteriet har kvalitetsceller fra Samsung av typen 18650 NiMnCo, som sikrer lang levetid og god ytelse. Kapasiteten er 36 V 10,4Ah. Rekkevidden for sykler er alltid vanskelig å definere, da det avhenger av mange ulike faktorer, spesielt hvor mye du hjelper til med å tråkke og hvilket assistansenivå du har valgt. For å gi et noenlunde bilde, angir vi rekkevidden til ca 35-60 km per lading. Girsystemet fra Shimano Altus har åtte gir. Systemet er et såkalt utenpåliggende girsystem, som gir lav rullemotstand og et bredt girspekter. Som på alle endre utenpålignende girsystem skifter man gir mens man tråkker. Bremsesystemet består av effektive skivebremser på både for- og bakhjulet. Dette gir god bremsekraft ved alle nivåer. Sykkelen leveres 95 % ferdigmontert med begge hjulene på plass. Det eneste du behøver å gjøre selv, er å rette opp styret og skru fast pedalene. Midtmontert motor Bafang Max Drive 250W. Les motorspesifikasjon Trykksensor for PAS-systemet. Toppfart ca: 25 km/t SAMSUNG 36 V 10,4 Ah litiumbatteri, 18650 NiMnCo Rekkevidde 35-60 km Ladetid: 4-6 timer LCD-display m. hastighetsmåler, tripmåler, osv. Åtte gir, Shimano Altus Hydraulisk skivebrems foran og bak 28" hjul, aluminiumsfelger med dobbelt bunn Kevlarforsterkede dekk med refleksstripe Ramme produsert i 6061 aluminium Rammehøyde 51 cm Materiale frontgaffel: Aluminium LED-belysning foran/bak Mål (L x B): Ca: 183,6 x 40 cm Maks lastevekt: 120 kg Vekt: 24 kg TUV-testet
Velg modell Lagerstatus
     Hvit In Stock   På lager 
     Svart In Stock   På lager 
     Rød In Stock   På lager 
 
 

Evobike SPORT-8 Mid-Drive er utstyrt med en høyeffektiv Bafang Max Drive midtmontert motor, trykksensor samt 36V 10,4Ah litiumbatteri med celler fra Samsung.

Elsykler fra Evobike:

  • 36V litiumbatteri, Samsung-celler
  • Hydraulisk skivebremssystem
  • Motor fra velkjente Bafang
  • Bakgrunnsbelyst LCD-display med blant annet hastighetsmåler
  • Motorassistent i fem nivåer
  • Gjennomgående merkekomponenter
  • Fri hjemlevering til din adresse
  • To års trygghetsgaranti, gjelder også batteriet
  • Fem års motorgaranti
  • Unik returmulighet også etter prøvesykling hjemme

Mange andre rimeligere elsykler:

  • 24V litiumbatteri, no name-celler
  • Enklere felgbrems
  • Motor fra ukjent produsent
  • Analogt panel
  • Motorassistent i tre nivåer
  • En rekke rimelige komponenter
  • 6-12 måneders garanti, ingen for batteriet
  • 6-12 måneders motorgaranti
  • Ingen returmulighet etter åpnet emballasje

Evobike SPORT-8 er en sporty elsykkel av trekking-modell, som passer perfekt som pendlersykkel. Kjørestillingen kan endres fra sportslig til en mer oppreist stilling takket være styrestammen som kan justeres både i høyden og i vinkel. En stiv aluminiumsramme og lavt plassert litiumbatteri sørger for at sykkelen føles svært stødig og fleksibel.

Evobike SPORT-8 Mid-Drive er utstyrt med en midtmontert motor fra Bafang. Denne motortypen sender kraften direkte til pedalene, til forskjell fra navmotorer som er plassert i sykkelens hjul. Denne midtmotoren har såkalt trykksensor, noe som betyr at motoren føler hvor hardt du tråkker og gir motorkraft deretter. Jo hardere du tråkker, desto mer hjelper motoren til. Dette er helt klart den mest logiske måten for en sykkelmotorer å fungere på, fordi det oftest er når du tråkker hardt at du vil ha mest motorhjelp. Andre motorer bygger på at du får mer bistand jo raskere du tråkker, noe som er en ulempe hvis det i løpet av sykkelturen plutselig blir tungt å tråkke og du ikke har rukket å gire ned. I et slikt tilfelle tråkker du langsomt men hardt - og da hjelper motoren med trykksensor til med maksimal effekt, mens motorer med bevegelsessensorer i et slikt scenario trekker ned assistansen.

På styret finnes et lekkert bakgrunnsbelyst LCD-display som du kan bruke for å stille inn hvor mye motoren skal hjelpe til i fem nivåer. Her vises også informasjon om batteriets status, hastighet, snitthastighet, makshastighet og distansemåler. Via LCD-displayet kan du også regulere sykkelens belysning foran og bak. Motoren assisterer opptil ca: 25 km/t i samsvar med gjeldende trafikkregler. Det finnes en knapp for "Walk assist", noe som gjør at motoren driver i 6 km/t, for å hjelpe til om du har behov for å trille sykkelen.

Sykkelens litiumbatteri er montert i en holder på rammen. Dette senker sykkelens tyngdepunkt sammenlignet med batterier montert på bagasjeholderen, og gir dermed en mer fleksibel og sportslig sykkelfølelse. Det frigjør også bagasjeholderen helt til f.eks. montering av barnesete. Det går helt fint å lade batteriet montert på sykkelen, men alternativt kan det tas av for lading et annet sted. Batteriet har kvalitetsceller fra Samsung av typen 18650 NiMnCo, som sikrer lang levetid og god ytelse. Kapasiteten er 36 V 10,4Ah. Rekkevidden for sykler er alltid vanskelig å definere, da det avhenger av mange ulike faktorer, spesielt hvor mye du hjelper til med å tråkke og hvilket assistansenivå du har valgt. For å gi et noenlunde bilde, angir vi rekkevidden til ca 35-60 km per lading.

Girsystemet fra Shimano Altus har åtte gir. Systemet er et såkalt utenpåliggende girsystem, som gir lav rullemotstand og et bredt girspekter. Som på alle endre utenpålignende girsystem skifter man gir mens man tråkker. Bremsesystemet består av effektive skivebremser på både for- og bakhjulet. Dette gir god bremsekraft ved alle nivåer.

Sykkelen leveres 95 % ferdigmontert med begge hjulene på plass. Det eneste du behøver å gjøre selv, er å rette opp styret og skru fast pedalene.

  • Midtmontert motor Bafang Max Drive 250W. Les motorspesifikasjon
  • Trykksensor for PAS-systemet.
  • Toppfart ca: 25 km/t
  • SAMSUNG 36 V 10,4 Ah litiumbatteri, 18650 NiMnCo
  • Rekkevidde 35-60 km
  • Ladetid: 4-6 timer
  • LCD-display m. hastighetsmåler, tripmåler, osv.
  • Åtte gir, Shimano Altus
  • Hydraulisk skivebrems foran og bak
  • 28" hjul, aluminiumsfelger med dobbelt bunn
  • Kevlarforsterkede dekk med refleksstripe
  • Ramme produsert i 6061 aluminium
  • Rammehøyde 51 cm
  • Materiale frontgaffel: Aluminium
  • LED-belysning foran/bak
  • Mål (L x B): Ca: 183,6 x 40 cm
  • Maks lastevekt: 120 kg
  • Vekt: 24 kg
  • TUV-testet
Andre ser også på:
Elcykel EvoBike ECO-7 250W - Brilliantsvart, herr
Elsykkel EvoBike ECO-7 250W - Herre
14995,-
Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2020 - Brilliantsvart, herr
Elsykkel EvoBike ECO-3 250W, - Herre
13995,-
Elcykel EvoBike ECO-7 250W 2021 - Svart, Dam
Elsykkel EvoBike ECO-7 250W - Dame
14995,-
Elcykel EvoBike ECO-3 250W 2021 - Svart, Dam
Elsykkel Evobike ECO-3 250W - Dame
13995,-
Elcykel EvoBike Classic-3 250W 2021 - Röd, Dam
Elsykkel EvoBike CLASSIC-3 250W - dame
14995,-
Elcykel EvoBike Sport-8 250W 2021 - Röd, Dam
Elsykkel EvoBike SPORT-8 250W - Dame
13995,-
Elcykel EvoBike Classic-7 250W 2021 - Blå, Herr
Elsykkel EvoBike CLASSIC-7 250W - Herre
15995,-
Elcykel EvoBike Classic-7 250W 2021 - Svart, Dam
Elsykkel EvoBike CLASSIC-7 250W - dam 2021
15995,-